You’ve done the hard part: developed a concept, crafted a business plan (even if it’s just on the back of a napkin or in your head), opened a bank account, and launched your business. But now what? How do you get your product or service in front of your target audience? What types of marketing should you consider, and can you manage it all on your own? 🤔💭
In this workshop, we’ll break down the fundamentals of marketing, explore various strategies to reach your audience, and identify essential marketing efforts every business should have in place. You’ll also learn when it’s time to bring in internal or external support to help your business grow.
Are you ready to ELLEvate your business to new heights through powerful marketing tools and strategies that drive growth? 🚀
This workshop is made accessible to you at no cost, thanks to the generous support of YSpace: York University and Innovation, Science, and Economic Development Canada. While not all our programs are fully funded, we are committed to providing services either free of charge or at minimal cost. Thank you for choosing YES!
*Please Note: Pre-registration is required. Available as an online, live streaming webinar only.
Once you have registered, you will receive an email with instructions on how to log on a few hours prior to the start time of the workshop. Please check your Spam/Junk folder if you have not received your email with instructions one hour prior to the start time of the workshop.
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Vous avez fait le plus difficile : développé un concept, élaboré un plan d’affaires (même s’il est seulement griffonné sur une serviette ou dans votre tête), ouvert un compte bancaire et lancé votre entreprise. Mais maintenant, que faire ? Comment mettre votre produit ou service devant votre public cible ? Quels types de marketing devriez-vous envisager, et pouvez-vous tout gérer vous-même ? 🤔💭
Dans cet atelier, nous aborderons les bases du marketing, explorerons diverses stratégies pour atteindre votre public et identifierons les efforts marketing essentiels que chaque entreprise devrait mettre en place. Vous apprendrez également à quel moment il est temps de faire appel à un soutien interne ou externe pour aider votre entreprise à croître.
Êtes-vous prêt à ELLEver votre entreprise vers de nouveaux sommets grâce à des outils et des stratégies marketing puissants qui favorisent la croissance ? 🚀
Nous sommes en mesure de proposer cet atelier gratuite grâce au soutien généreux de YSpace : l’Université York et Innovation, Sciences et Développement économique Canada. Tous nos programmes ne sont pas entièrement financés, mais nous nous efforçons continuellement de proposer nos services gratuitement ou à un coût minimal. Merci d’avoir choisi YES !
Cet atelier sera animé en anglais, mais inclura des sous-titres en français.
*Veuillez noter : Une préinscription est requise. Disponible uniquement sous forme de webinaire en ligne en direct.
Une fois que vous vous serez inscrit, vous recevrez un courriel avec des instructions sur la façon de vous connecter quelques heures avant le début de l’atelier. Veuillez vérifier votre dossier Spam/Courrier indésirable si vous n’avez pas reçu votre courriel avec les instructions une heure avant l’heure de début de l’atelier.
🌟 Natalia is the innovative force behind On Point Agency Inc., an all-women, Montreal-based marketing agency renowned for its unique and guerrilla marketing strategies. With a keen eye for creativity and a passion for excellence, Natalia has led her team to achieve multiple award nominations. She specializes in helping clients reach their audiences and goals through holistic marketing approaches, seamlessly blending new methods, digital marketing, and traditional marketing. Her strategic planning and out-of-the-box ideas consistently elevate client results.
Transitioning from a biobehavioral lab researcher to a marketer, she brings over 10 years of experience across multiple industries. Natalia excels in understanding consumer behaviours, anchoring strategies in data, and infusing creativity into everything she does. She thrives on out-of-the-box campaigns, full-year strategies, product packaging, community building, and event planning.
When she’s not tied to her laptop, you can find her taste-testing sweets, kayaking with her dog, silversmithing, or writing.